Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu towaru i wyślij na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
ANCO Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 219
80-266 Gdańsk
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Pamiętaj, że musisz odesłać również paragon oraz podać informację, na jaki rachunek bankowy mamy Ci zwrócić pieniądze.
Prawo odstąpienia dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się je wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ANCO Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 219
80-266 Gdańsk
Wszystkie towary dostępne w ANCO Sp. z o.o. pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. W przypadku, kiedy z produktem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna, napraw gwarancyjnych dokonują wskazane autoryzowane punkty serwisowe.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Możesz również żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.
W przypadku nieuznania reklamacji poinformujemy Cię o naszym stanowisku.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta przelewem lub za pobraniem sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy podany przez Klienta.
Uwaga! ANCO Sp. z o.o. nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.