
- Ochrona przed wirusami
- Ochrona dróg oddechowych
- Oczomyjki i prysznice ratunkowe
- Odzież robocza F. ENGEL / PORTWEST / DICKIES
- Buty robocze
- Dezynfekcja
- Pierwsza pomoc
- Ochrona głowy
- Ochrona oczu
- Ochrona słuchu
- Ochrona przed upadkiem
- Ochrona przed smogiem
- Ochrona przy opryskach
- Kombinezony ochronne
- Profile ochronno-ostrzegawcze
- Odzież laboratoryjna
- Rękawice ochronne i robocze
- Oznakowanie - piktogramy, znaki, naklejki
Nowości
Promocje



825,00 zł
Cena regularna:
973,00 zł
763,89 zł
Cena regularna:
900,93 zł

69,90 zł
Cena regularna:
127,50 zł
64,72 zł
Cena regularna:
118,06 zł

56,00 zł
Cena regularna:
109,70 zł
51,85 zł
Cena regularna:
101,57 zł

85,00 zł
Cena regularna:
148,40 zł
78,70 zł
Cena regularna:
137,41 zł

63,00 zł
Cena regularna:
113,20 zł
58,33 zł
Cena regularna:
104,81 zł

49,00 zł
Cena regularna:
104,50 zł
45,37 zł
Cena regularna:
96,76 zł

139,00 zł
Cena regularna:
215,00 zł
113,01 zł
Cena regularna:
174,80 zł

17,65 zł
Cena regularna:
25,20 zł
16,34 zł
Cena regularna:
23,33 zł

19,25 zł
Cena regularna:
29,60 zł
17,82 zł
Cena regularna:
27,41 zł

39,99 zł
Cena regularna:
47,00 zł
32,51 zł
Cena regularna:
38,21 zł

179,00 zł
Cena regularna:
229,00 zł
145,53 zł
Cena regularna:
186,18 zł

269,00 zł
Cena regularna:
376,00 zł
249,07 zł
Cena regularna:
348,15 zł

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu towaru i wyślij na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
ANCO Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 219
80-266 Gdańsk
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Pamiętaj, że musisz odesłać również paragon oraz podać informację, na jaki rachunek bankowy mamy Ci zwrócić pieniądze.
Prawo odstąpienia dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się je wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ANCO Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 219
80-266 Gdańsk
Wszystkie towary dostępne w ANCO Sp. z o.o. pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. W przypadku, kiedy z produktem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna, napraw gwarancyjnych dokonują wskazane autoryzowane punkty serwisowe.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Możesz również żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.
W przypadku nieuznania reklamacji poinformujemy Cię o naszym stanowisku.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta przelewem lub za pobraniem sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy podany przez Klienta.
Uwaga! ANCO Sp. z o.o. nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.