Maska przeciwgazowa SCOTT SARI NR
Opis
Maska z gumy naturalnej. Wizjer z poliwęglanu.
Maska całotwarzowa Scott Safety SARI NR to znana na świecie marka, spełniająca wysokie standardy bezpieczeństwa, niezawodna i wygodna.
Firma Scott Safety zapewnia pełną gamę filtrów przeciwpyłowych, pochłaniaczy gazowych i filtropochłaniaczy ze standardowym gwintem RD 40 X 1/7", zgodnym z normą PN-EN 148-1. oraz ze znakiem CE .
Uniwersalne zastosowanie:
- Maskę SCOTT SARI NR można używać z elementami oczyszczającymi, z urządzeniami filtrowentylacyjnymi Duraflow i Proflow, a także jako część twarzową przy instalacji doprowadzającej sprężone powietrze.
Wygoda użytkowania
- Szerokie krawędzie uszczelniające zapewniają komfort noszenia, znakomicie przylegają do twarzy
- Wygodna w stosowaniu przez długi czas, użytkownik nie odczuwa zmęczenia ani ucisku.
Niezawodność
- specjalna maska wewnętrzna z zaworkami jednokierunkowymi minimalizuje poziom dwutlenku węgla
- strumień wdychanego powietrza skierowany na wizjer chroni przed jego zaparowaniem
- zabezpieczona membrana głosowa umożliwia porozumiewanie się
- w pełni dopasowujące się, pięciopunktowe, elastyczne paski mocujące maskę na głowie posiadają sprzączki szybkozwalniające, łatwe do nakładania i zdejmowania
- mocna konstrukcja zapewnia minimalne koszty konserwacji i użytkowania
Łatwość konserwacji
- Zawory: wdechowy i wydechowy są proste w obsłudze, łatwo się je sprawdza i wymienia bez zastosowania narzędzi
Wysokiej klasy materiały
- Maska w wersji z gumy naturalnej
- Chemicznie odporne materiały przedłużają żywotność masek oraz są łatwe w utrzymaniu czystości
- Miękkie, elastyczne, nie podrażniające skóry materiały zachowują swoje właściwości w szerokim zakresie temperatur
- Wzmocnioną, termoplastyczną oprawę można łatwo wymienić
- Długi czas przechowywania
- Wizjer dostępny w czterech wersjach, aby spełnić różnorodne wymagania użytkowników pracujących w zagrożonym środowisku. W standardzie szyba z poliwęglanu.
Zatwierdzone zgodnie z EN 136. CE 0121.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.