Kategorie

Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Razem

Koszyk Realizuj zamówienie

Producenci

Newsletter

REGULAMIN


 

Sklep internetowy ANCO, działający pod adresem www.anco.com.pl prowadzony jest przez ANCO Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku przy alei Grunwaldzkiej 219, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000199395. Spółka posiada z kapitał zakładowy 50.000 zł opłacony w całości, NIP 584-025-03-97, Regon 001255660.

Słowniczek:
Sklep – sklep internetowy ANCO działający pod adresem www.anco.com.pl, prowadzony przez Spółkę, sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie między innymi za pośrednictwem Internetu.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Sklepie.
Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy.
Konto Klienta – baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień.
Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Spółka/Sprzedawca - ANCO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktów oferowanych w sklepie, określające rodzaj i liczbę produktów.
Adres sklepu - ANCO Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 219, 80-266 Gdańsk.

 
§1 Przedmiot transakcji

1. Przedmiotami sprzedaży są produkty przedstawione na witrynie internetowej www.anco.com.pl.

2. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, posiadają wymagane atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, instrukcje obsługi i niezależnie od praw przysługujących Klientom, w tym Konsumentom, są objęte gwarancją producenta.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sklepu są w złotych polskich.

4. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

5. Informacje zawarte na witrynie internetowej poczytuje się nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy.

 
§2 Przyjmowanie zamówień

1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje na temat towarów Sklep zamieszcza na stronie www.anco.com.pl.

2. Zamówienia na towary znajdujące się w sklepie można składać poprzez:
a) wypełnienie odpowiednich formularzy na stronie www.anco.com.pl
b) przesłanie zamówienia e-mailem na adres sklep@anco.com.pl
c) przesłanie zamówienia faksem na numer +58-345-80-93

3. Klient, składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze Sprzedawcą.
   
4. W zamówieniu Klient dokonuje:
  1. wyboru zamawianych towarów,
  2. wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),
  3. wyboru sposobu płatności. 

5. Po dokonaniu Zamówienia, Klient – w przypadku podania adresu e-mail – otrzymuje wiadomości e-mail, a w szczególności wiadomość e-mail:
a) będącą potwierdzeniem wpłynięcia Zamówienia do Sklepu,
b) zawierający ostateczny przedmiot Zamówienia, potwierdzającą wszystkie istotne elementy Zamówienia. E-mail ten może być poprzedzony próbą telefonicznego potwierdzenia Zamówienia.

6. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie sprawy i podejmuje decyzje o dalszym sposobie postępowania, w szczególności określa, czy jego wolą jest częściowa realizacja lub anulowanie całości lub części zamówienia.

7. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

8. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT.


§3 Zmiany w zamówieniach

1. Zmian w zamówieniu Klient może dokonywać do momentu jego zrealizowania (czyli do momentu przekazania do wysłania). Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

2. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez telefoniczny kontakt ze Sklepem – nr tel. +58-557-31-18.


§4 Czas realizacji zamówienia i warunki dostawy

1. Czas realizacji Zamówienia wynosi dla większości produktów 2-3 dni robocze. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili przekazania zamówionych towarów ze Sklepu do wysłania wybraną przez Klienta formą dostawy, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości. Czas realizacji zamówień na produkty firmy DICKIES wynosi 2-15 dni roboczych. W przypadku wydłużenia terminu dostawy Klient informowany jest o tym niezwłocznie.

2. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD na adres wskazany przez Klienta. Istnieje możliwość wysyłki za pomocą Poczty Polskiej, paczkomatów InPost lub odbioru osobistego w siedzibie Sklepu w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 219.

3. Koszt przesyłki jest każdorazowo doliczany do zamówienia. Koszt przesyłki kurierskiej na terenie Polski wynosi 18,45 zł brutto.
Zamówienia o wartości powyżej 1.000,00 zł netto nie są obciążane kosztami wysyłki. Koszt przesyłki na terenie Europy należy każdorazowo uzgodnić ze Sklepem.

4. Przesyłka jest przesyłana na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.


§5 Formy płatności

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
a) Płatność gotówką przy odbiorze przesyłki. Rozpoczęcie realizacji zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procedury składania zamówienia przez Klienta
b) Przedpłata - przelew - realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie środków na rachunek bankowy Sklepu lub otrzymaniu od Klienta dowodu wpłaty. Wpłat należy dokonywać na rachunek bankowy numer 4015001285-1212800219970000 w BZ WBK S.A.. Przelewu należy dokonać w najszybszym możliwym terminie po złożeniu zamówienia.
c) Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Sklepu.
d) Płatność przelewem lub kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU (PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444, na podstawie regulaminu usług dostępnego pod adresem: http://www.payu.pl/pliki-do-pobrania/regulaminy-i-informacje)

2. W przypadku nawiązania stałej współpracy istnieje możliwość ustalenia odroczonej płatności na warunkach uzgodnionych z Klientem (np. przelew 14 dni).

3. Towary z dostawą poza terytorium Polski mogą być opłacane wyłącznie przelewem.

 
§6 Reklamacje

1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.

2.   Towary są objęte gwarancją producenta. W przypadku, kiedy z Produktem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna, napraw gwarancyjnych dokonują wskazane autoryzowane punkty serwisowe w całym kraju. Okres i warunki gwarancji oznaczone są w karcie gwarancyjnej oraz przy opisie danego Produktu.

3.  Niezależnie od gwarancji, gdy zakup dokonywany jest przez Konsumenta, zgodność sprzedanego towaru z umową objęta jest dodatkowo odpowiedzialnością Sprzedawcy na zasadach uregulowanych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o  prawach konsumenta.

4. Niezależnie od uprawnień określonych w ust. 1-3, Klient jest uprawniony do przedstawienia Sprzedawcy reklamacji.

5. Składając reklamacje, po zgłoszeniu Sprzedawcy, Klient powinien odesłać towar na Adres sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

6. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Klient może również żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.

7. W przypadku nieuznania reklamacji Sklep przedstawi stanowisko Klientowi.


§7 Prawo odstąpienia od umowy

1. Zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014.827) Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od zawarcia umowy na Adres sklepu. Do zachowania terminu odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem w/w terminu. Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz wskazać oczekiwany sposób zwrotu ceny sprzedaży (np. numer konta).

2. W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca dokona sprawdzenia Produktu. Jeżeli produkt spełnia wymagania określone w § 7 ust. 3 Regulaminu, Sprzedawca dokona zwrotu ceny sprzedaży. 

3. Wskazane w niniejszym paragrafie prawo odstąpienia dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zgodnie z ustawą przywołaną w ust. 1, możliwości zwrotu nie podlegają produkty stanowiące nagrania audialne i wizualne oraz zapisane na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania. 


§8 Dane osobowe

1. Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie ANCO Sp. z o.o. oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

2. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb ANCO Sp. z o.o., nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

3. Zatwierdzając lub przesyłając e-mailem lub faxem zamówienie Klient zgadza się na gromadzenie, przetwarzanie oraz wykorzystywanie podanych w zamówieniu danych przez Spółkę w celach administracyjnych służących realizacji zamówienia, rachunkowych i statystycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.

4. Ponadto w przypadku podania danych osobowych Klient może wyrazić zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystanie tych danych w celu reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji Klientów z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez ANCO Sp. z o.o.

5. Administratorem bazy danych jest ANCO Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 219, 80-266 Gdańsk.


§9 Postanowienia końcowe

1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a ANCO Sp. z o.o.

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i pozostałe przepisy prawa powszechnie obowiązującego.

3. Korzystający ze Sklepu występuje w swoim imieniu. Jeśli czyni to w imieniu osoby trzeciej, oznacza to, że posiada w świetle obowiązującego prawa pełnomocnictwo, zaś reprezentowany akceptuje czynności podjęte w jego imieniu. Korzystający ponosi pełną odpowiedzialność za działania bez pełnomocnictwa lub z przekroczeniem jego granic.

4. Zabrania się dokonywania zapytań oraz zakupów z użyciem fałszywego nazwiska lub cudzego nazwiska bez ważnego pełnomocnictwa.

5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 28 stycznia 2015 r.